jueves, 28 de enero de 2010

Castraponglish

Hola, chámome Jack, I am o fillo do Presidente da Xunta Feijoo, e como vedes I am trilingüe fruto da muy cool educación tres 3D que implantou o meu father in Galicia. Un visionario. Un success total. We speak tres linguas pero a verdade que noutros coñecemientos hai que mellorar. Confesso que non séi latín, tampocuo as mías mathematics are para tirar cohetes, ni a ortografía, do coñecemento do medio, is eso, do middle, en realidad, ni zorra, pero twienteo bien y a PSP, non vexas. Con todo, Feijoo, o meu pai, pensa que temos moita suerte, here in Galicia. Tres linguas y un profesorado, moi, muy preparado, especially os de inglés que vienen de fora, porque os nosos non falan English. ¡Para cando a BBC como segundo canle autonómico! digo yo a meu father. Os de Baleares tamén queren el mismo modelo. Os pobriños de Madrid só castellano-inglés seica la Presidenta Aguirre no quiere quedarse atrás e pense introduire le français. Ela sempre muy fina. Y en Andalucía ¡el árabe! Seremos a mellor canteira de interpretes da ONU do mundo. Ou soñadores e irresponsables, outro GAIAS en ciernes. Decisión salomónica a de Feijoo, problema co galego, pois pon o inglés. E ¿quién paga todo esto? y ¿quién mejora a calidade da educación? Silencios neste país dónde los políticos todavía no hablan inglés. Eu sí, falo well inglés, galego y castellano, pero a miña avoa, que e doutora da vida, dín cun sorriso que de falar, falar, eu só falo castraponglish.


No hay comentarios: